poniedziałek, 21 października 2013

Szklaneczki Jamiego

Dzisiaj postanowiłam pokazać wam moje szklaneczki, które są sygnowane Jamie Oliver. Kupiłam je w sklepie internetowym w wakacje i do dnia dzisiejszego je uwielbiam. Bardzo dobrze sprawdziły się latem, w gorące dni soczek, piwko smakowały wyjątkowo dobrze. jestem na etapie urządzania kuchni i pewnie jeszcze poszukam coś od Jamiego, jako "big fan of Jamie" :-)
Pokazałam je w poście z koktajlami, także myślę, ze cały rok będą mi sprawiały radość. Z tej kolekcji są również inne pojemności i kształty, ale powoli...



Jeżeli macie coś z kolekcji Jamiego to czekam na podpowiedzi co warto kupić:-)

2 komentarze:

  1. uwielbiam Jamiego, oprócz kolekcji książek mam naczynie do pie, moździerz, przybory i tekstylia kuchenne, kamień do pizzy, deski do serwowania przystawek, a ostatnio dostałam maszynkę do wyrobu makaronu ;) polecam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje, ze też uda mi się uzbierać taką kolekcję, z czego jesteś najbardziej zadowolona?

    OdpowiedzUsuń