wtorek, 21 maja 2013

Fajitas z kurczaka

U mnie w piątek było głośno, wesoło i pysznie. Zrobiliśmy ( a raczej ja robiłam:-) zupę z pora z ziemniakami, ciasto z Guinnessem - te przepisy już są na blogu. Nowością może być pyszny, super szybki kurczak z papryką. 


Składniki:
1 czerwona papryka
1 cebula
2 filety z kurczaka
1 łyżeczka mielonej wędzonej papryki
szczypta mielonego kminu
2 limonki
oliwa
sól, świeżo zmielony pieprz
tortilla
kwaśna śmietana lub jogurt naturalny
cheddar
pomidory
papryczka chilli
kolendra

Paprykę oczyść z nasion, pokrój w paski. To samo zrób z cebulą i filetem z kurczaka. Wrzuć wszystko do miski, przypraw kminem i papryką. całość polej sokiem z limonki, oliwą, dopraw pieprzem i solą, a następnie wymieszaj i odstaw na 5 minut. 



Przygotowanie salsy. pomidory pokrój w kostkę. Posiekaj papryczkę chilli, mały pęczek kolendry i wymieszaj razem. przypraw solą i pieprzem, skrop sokiem z limonki. polej sporą ilością oliwy.



Kurczaka z papryką i cebula wrzuć na rozgrzaną patelnię i smaż ok 8 minut.


Przygotuj tortille, podgrzej ja na patelni lub w kuchence mikrofalowej, przytrzymana dłużej stanie się chrupiąca, ja tak zrobiłam i była super dodatkiem do całego dania.


Na talerz nałóż tortille, kurczaka, salsę i śmietanę.




łatwe i pyszne
SMACZNEGO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz